soova!?

Jag är typ ständingt trött nu för tiden, eller om man kan säga nu för tiden när det gäller.. tre dagar (a) haha
men det känns som jag inte har varit pigg på huur länge som helst, men det går väl över det med! ;)
Jag har fått tid för min fossing nu, ska kolla den på tisdag, jävla cp fot!
ser helt mongo ut, nästan synd om den jue!!
Skola idag i ca 50 min!;) sen käkade jag äckelmat i bamba och stack hem..
satte mig vid datan, lat!
och sen när jag suttit där i tre timmar, plus ätit lite kladdkaka och packat ner lite mojs så kommer pappa och hämtar mig :)
då blir det räkmacka, inte feel! :D
och sen åker vi in och kollar på bio, wolverline!
Den va fan riktigt bra, då fattar man typ bakgrunden till hela x-man
fast jag tycker den va mycket bättre än alla x-man om jag har sett dom ens :s vettifan :D

LIITE taggad inför lördag va! ska bli rooligt!
men blir  ju nästan deprimerad när inte Frida ska komma :( snyft!
menmen, det får gå ändå!

Nu SKA jag plugga!!!!!!!!!!!!

puss och gull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0