nej nu är jag kär!



OMG! Så jävla snygg va! Kärlek vid första provningen! ;)


Idag har jag varit med min mor i stan på en liten shoppingtur
jag köpte en annan svart klänning, inte alls lika snygg! :( men duger i krig!
En söt liten bikini! Typ tre bh:ar. porriga som tusan!  (;
En såndär glansig tröja, som emelie för övrigt kommer hata! haha Och en negerkeps!
Baaara för jag och oscar snackade om det!
Och så köpte jag solglasögon med
men vart fan tog dom vägen? :S
ÄÄR jag bra på att slarva bort grejer eller är jag? Hur fan lyckas jag? :S
Tur att det inte va samma prisklass som niklas överklassglasögon! ;)

höhö, imorgon är det nationellt i spanska, uppsats
KOMMER gå åt helvete!
Och min stackars lilla älskling är sjuk! har inte träffat honom på jättelänge ju:(
Och så va det säkert jag som smittade honom med, snyfft i näsan!

Nu är det bara EN hel dag kvar! OMGadd!

ska sova snart! puss och gull!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0