sommar och sol!

Det va ju ett tag sen jag skrev nu ja! men vad ska man göra?
det finns så mycket annat att göra på sommaren, speciellt när det är så fint väder som det har varit! :)
jag skyller ifrån mig lite nu ja!
Jag orkar inte skriva så mycket nu heller, ska snart ut och sola igen
Men det har vart en riktigt fin sommar hittills med alla underbara vänner!

Olofsbo med Nina, Frida och felicia va inte att leka med! B.Ä.S.T!  kan man uttrycka det också!
Nu ska jag vara hemma i nästa vecka också, sen åker jag på x3m-lägret! INTE fel!
Så nu blir det väl att vara med kompisar och så så mycket som möjligt, för efter lägret är det stugan som gäller :)
Myspys! självklart får folk komma och hälsa på bara att slå en pling vettni!

men jaa, nu ska jag ut och sola lite mer innan jag åker med mamma till ikea så vi kan få lite ordning i mitt rum äntligen!
Ingen spegel, vafan liksom? haha

kyssochsmek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0