nämen!

snabba ryck nu med uppdaterandet
men så kan det gå när man har det lite smått tråkigt som en viss jessica har för tillfället!

Idag har jag solat en liten stund, så jag fick lite färg på min rygg också ;)
sen kom jag och nabil fram till att vi skulle hitta på något, så jag tog min moppe, som för övrigt har ett trasigt däck, snyft!
och så åkte jag och hämtade nabil, sen åkte vi hem till mig och degade! ;)
satt och kollade på massa fjortis videoinlägg, det kan man också fördriva tiden med, tydligen ;)
Sen fick jag impulsen! BAKA KLADDKAKA! så då gjorde vi det! :D
smarrigt värre blev det!
sen kom min mamma hem med lite tjockismat till mig!
sen kollade jag på matchen, som var sjuukt spännande, jag dog nästan!

och nu ikväll har jag inte gjort så mycket alls, slappat framför datorn! :)
Imorgon kommer min mormor och morfar, så ska jag åka till ikea och köpa stuff till rummet naajs! :D

kaaanske skriver imorgon om jag har trååk! :D

pussgull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0