AV!

Jahaja, härligt härligt, va och kollade upp min kära svullofot idag!
Och va sa dom, aaa men nej! mina ledband är av, undebart va! :)
Och ingen har märkt något? jaha! skitsamma, rehab i 10 veckor så ska det ersätta ledbandet med muskler :)

Annars idag, så hade jag naturkunskap i morse, vi gick en promenad och pratade om mölndalsån! haha WOHO!
Efter det så hade vi muntligt nationellt i spanska, vettefan hur det gick
så jävla svårt att avgöra sånt, man säger ju bara ord man kan, men det är ju lätta ord då ;)
så japp! efter det drog typ halva klassen och invaderade coop och skrämde tanterna i kön typ, haha
kladdkaka, singoalla och en flaska sprite!
Sen bar det av till saltholmen!
Rikigt mysigt faktiskt, va ändå rätt många, och så badade vi och tjockade oss lite med kakor, och solade
när solen väl kom fram till slut!
haha och det var typ då som jag va tvungen att  bege mig till stan för att kolla foten då!
Och så tjatade jag som fan på alex att han skulle hänga med så jag skulle slippa åka ensam, haha
känner mig typ taskig, men det är sånt man får ta! ;)

Imorgon tar jag ledigt, jag ska nog inte gå så mycket på min fot
absolut inte från mölnlycke till skatås! haha in their dreams att jag går dit! ;)
Så det blir nog havet med linn b.la.  MYYS! :D
Så då tar jag med mig lite fika och har mig också! inte fel inte fel! ;)
heldag, om man orkar och om vädret tillåter!
Faktiskt så va det ganska okerj i vattnet! inte så farligt som jag trodde :)

jaja, nu ska jag väl ägna mig lite åt min kära ipod touch! ;) JAA jag skryter! haha

puss och gulll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0