stockholm,

Imorgon är det stockholm som gäller, ska vara där två nätter bara.
Se lite av staden, kanske shoppa lite, och... STUREPLAN! haha
Ska åka med Pappa och Niklas, skönt att komma iväg lite, men samtidigt tråkigt
Det är många man vill träffa :) menmen
Sen när jag kommer hem på söndagkväll blir det direkt att ta tåget till falkenberg,
där ska jag vara ett tag sen, bara ta det lugnt verkligen, vila!
Sen får man verkligen hoppas att någon kommer och hälsar på! ;)
För efter en vecka där så är men helt jävla avskiljd från verkligheten, haha
Då klarar man typ inte mer,
Men det är mysigt ett tag, och om man har någon där!
Straaanden och sååånt! :D

jag kommer sakna dig, saknar dig redan likksss! om

Nu har jag varit i tuve och packat och så iaf, sen köpte jag och pappa fika och så tänkte vi gå ner och sätta oss på bryggan och fika,
men precis när vi kom ner så började det regna som en gnu!
INTE kul, ahha så et blev fika på balkongen istället! :D
smarrigt som tusan!
Får se vad som händer nu resten av dagen.. :)

pussgull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0