lyckat!

Festen igår kanske inte va den mest lyckade jag vart med om!
Men det va jättetrevligt i början, sen ballade det väl ur typ
och så.. hände det en grej, sen bara drog jag..
Så fick jag typ körsbärs fläckar på min klänning! haha kul! :D dom gick inte bort heller! :(
Menmen, jag köpte ju trots allt två nya klänningar igår, så jag får stå ut! :)

Vaknade först 7 i morse, snurrade!!!
Sen koncentrerade jag mig som faan på att somna om så jag lyckades faktiskt till slut
sen gick jag upp, och så ut och sola en lite stund
Sen packade jag ner lite grejer till landet! :)

Så nu sitter jag bara och väntar på att vi ska åka :)

Hoppas på sol i veckorna som kommer nu så man kan bli lite brownie! :)

Pussgull!

there's so much craziness

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0