hemma några timmar

Kom hem från stockholm idag!
Måste säga att det var en riktigt lyckad tripp till huvudstaden! :)
Vi bodde granne med globen och på frukosten så satt man typ i, eller på en vägg i globen som var glasad, så man såg ut i globen
det var rätt coolt tyckte jag, haha! det kommer bilder sen till fejsan! ;)
Sen va vi och kollade på kungahuset, rikstagshuset, allt det där man måste göra som turist, men som ingen egentligen vill!
Hahah, eller är det bara jag? (;
Sen var vi en kortis på gröna lund, men lätt det roligaste på resan:
Stockholm live, jag har nog aldrig skrattat så mycket om jag ska överdriva lite! :)
nej men helt seriöst, det var ett par rikitgt bra stå-uppare där!
Sen han  vi inte göra så mycket mer, men det kändes lagom! :)

På vägen hem idag tog vi en tur förbi marbäck och ulricehamn för att hälsa på delar av släkten! :)
Fick man hundra kronor av farmor och godis hos kusin, så det va inte helt ovärt!
Som vanligt när man kommer till farmor börjar hon tjata om hur "stor och vacker" jag har blivit
haha vad ser hon med liksom? typ hennes plikt att säga såå.. (;
sen kom man äntligen hem då, då fick jag träffa pontus nya tjej!
Hon verkar vara riktigt trevlig och go, bra för pontan!
Sen nu ikväll så kollade jag på film och sen gick jag ut en liten stund med axel och några :)
det va  faktiskt trevligt, fast jag va trött!
och är trött!
Så jag får snart ta och bege mig till sängs, ska trots allt upp ganska tidigt,
ska fixa med massa grejer innan vi åker till landet,
måste vara i falkenberg 1 också
asså shit, vad jag kommer sakna folk när jag är borta! och inget internet heller! :(
snyft i näsan!

jaja, nu får jag allt ta och sluta!

puss och gull! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0