Pro!

Jag måste bara säga att jag är grym!
Först och främst så lagade  jag så jäävla god mat med min käre broder Pontus!
Köttfärspaj, det är våran speciallitet! Mumma, säger jag bara!
Och sen pluggade jag lite också, jag blir stolt över mig själv asså! grymt
Så jag fick lite hjälp av mitt mattesnille till bror så jag tror jag kan det mesta inför provet imorgon
Det är grymt komplicerat nu annars.. Matte B
Och just det, något mer jag är väldigt stolt över som gör att jag sitter där jag sitter just nu..
Jag hittade en sladd som är till min mammas dator, helt annat märke och shit
Men uppfinningsrik som jag är så testar jag!
Och visst, så funkar det! jag är så jäävla bra!
Haha, vad  har hänt med mitt självförtoende, värre än måsen nu ju! :)

Jaa, men det va allt jag ville säga i alla fall, sjukt ovärt men what ever! :D

FRED!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0