om man kanske skulle...

Vet ni vad? Igår hjälpte jag pappa att sätta upp lite juleljus och shit, och drack glögg
Jag fick nästan lite julstämning, haha och nu satte min käre bror precis på last christmas
Himla passande va!
och det slog mig, att jag har fan bråttom, jag har köpt en julklapp och det är liksom två veckor kvar till julafton!
OH snap!
Sen va det ju julmarknad i gatan idag för UF också, bjöds på peppisar och sånna grejer! ;)
Även detta påverkade stämningen lite smått
Man kanske ska sluta hoppas också, men hade det inte varit kul med en vit jul ?
Sen är det också första för mig med skiljda föräldrar, kanske inte det man ser mest fram emot
Men aa, det löser sig! det gör det alltid! :)

Och nej, jag mår fortfarande inte helt bra, kunde knappt vara med och träna igår
haha, så då skickade dom in mig i mål
Bollrädda jessica säger jag bara! haha
Men det va en upplevelse utöver det vanliga i alla fall! Och ont i knäna gjorde det med, hihi

Nej, nu har jag tvingat min bror att hjälpa mig plugga till matteprov imorgon
Så nu  får jag ge järnet!
Jag har typ bestämt mig att jag ska börja ta tag i mitt skolarbete lite smått! ;)
Och just det! Jessica är så smart så att hon glömmer sladden till datorn när hon åker från pappa
BRAAA JOBBAT!
Så nu ska jag stänga av och spara på batterier!

FRED!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0