final countdown

SNACKA om trött man är efter en hel vecka i skolan
Jag tog ju då sprutan igår och kan typ inte röra min arm bakåt
Men jag har klarat mig från några sjukdomssymtom iaf! SKÖÖNT!
Men det kanske kommer, vem vet

Idag va jag på jul på liseberg med sara, julia och jonte, sjukt mys! :)
SÅN stämning där asså, fast ändå lite överskattat
Det är nog sant som min mamma säger, att jag tycker allt ät överskattat, haha
Men det mesta är ju faktiskt det, aaight? ;)
Jag kunde i alla fall inte stanna så länge på liseberg
Skulle möta min vän natha SOM FÖR ÖVRIGT FÅTT KÖRKOORT! (L) :D
Och såklart 4-gott, our life liksom, och sen hem till mig, äta tacos och kolla idolfinalen
Och jävlar va bra båda var, allvarligt talat! sinnes!

Imorgon är det julbak, och jag saknar snö
Och jag älskar låten stay med gavin degraw!

Nu orkar jag inte skriva mer för jessica är nanig!

Peace and flowers hippie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0