är det en liten nystart?

Jag har en vän vid namn Linn Lyster!
Min vän undrade varför jag hade slutat skirva i min blogg
Jag kom inte på någor bra svar, så då tänkte jag: "jag gör en comeback!"
Haha, allvarligt talat så hade jag praktiskt taget glömt bort min lilla blogg
har heller inte haft så mycket tid för den, och guud vet när jag senast skrev
För det går ju inte att kolla det, inte alls! :) haha

Men jaa hörni! vad har egentligen hänt sen sist!?
Lite svårt att säga när jag inte ens vet när jag skrev sist, haha
Lika bra koll som alltid!
I helgen var det i alla fall sm, andra steget med 93orna
Vi spelade riktigt bra med förlorade vääldigt snörpligt i finalen till innebandyfesten
Jävla lockerud
Hahah sen fick jag en otroligt charmig klack när jag var där och spelade också,
...vill inte prata om det! höhö
Men va ska man säga, vi lyckades riktigt bra för att inte träna ihop eller något
Våran femma, som bestod av: mig, frida, vickan, elin och emmlie, funkade riktigt riktigt bra ihop
Och om man skulle skryta så skulle man nog ha sagt något i stil med att vi gjorde ungefär 19-0 av...
aa vad det nu blev! ;)

Vad har jag mer erfarat av mitt liv då..
En, snart halv, säsong av div. 1-spel! Inte lika mycket vinster som man kanske hade hoppats på
Men det är ju trots allt allas första säsong där, mycket resor osv.
Men trots att det inte är så många vinster än så är det mycket glädje vill jag lova! ;)

Jag får nog återkomma med uppdates om vad som har hänt, antagligen inget intresstant
Det gamla vanliga liksom! ;)

I'll get in touch

Peace!


Kommentarer
Postat av: linn

wohooooo

2009-12-07 @ 21:00:49
URL: http://klockren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0