praaag!

Idag, klockan 7 åker bussen från mölnlycke, destination: Prag!
Fan va kul det ska bli va! helt stört, det jag dock inte ser så där jättemycket fram emot är bussresan dit
20 jävla timmar, hoppas det är en bra buss för gud skölll! haha

Så vi ska snart åka in till stan mamma och jag och växla pengar och sånt,
sen ska vi luncha med mike! :)
och sen så måste jag packa! Hate it!
Men men, det är också ganska nödvändigt, haha

Jag har läst ut den första twilightboken nu, helt stört bra!!!
Så igårkväll började jag läsa den andra, jag började storlipa! jäävlar vad den fångade mig va!
därför blev det att jag somnade lite sent igår, haha. men nu ska jag försöka hålla mig ifrån den tills ikväll så jag har något att göra på bussen! (;

igår då, vad gjorde jag.. Träffade sara en stund på lundbystrand, det är alltid lika mysigt även om det inte va så länge!
Sen kom mammi och hämtade mig och kördde mig till axel, så kollade jag, axel och pontus på två filmer innan dom följde mig hem! :) det va lite mysigt sådär!

what else, nej tror det var allt för nu, eller joo!
INGEN smsar mig när jag är i prag! haha, förbud! ;)

jaja,

pussochgull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0