Home, sweet home

Det är riktigt skönt att vara hemma igen efter en vecka i prag, även om man på månfa sätt vill tillbaka!
Inte till hotellrummet, inte till hotellfrukosten.
Utan att spendera dagarna med kompisarna och att spela innebandy
Jag hade nästan glömt bort att de va såå kul att spela, det var ju trots allt ett tag sen jag spelade sist på allvar
Men nu var det det, allvar alltså!
Med tanke på omständigheterna så gick det faktiskt bra för oss i spelet, vi åkte ut i kvarten
Vi förlorade mot det laget som vann med lika mycket som pixbos damlag förlorade med i finalen.
Det är fan inte att leka med det inte!
Man längtar tillbaka till dom mysiga kvällarna, att strosa runt på stan och shoppa, äta tjockismat hela tiden!

I alla fall, vi åkte igårkväll, efter finalerna var avklarade, halv 8 ungefär.
Det gick snabbare än väntat hem, trots att det  kändes som en evighet, kunde knappt sova! illa illa!
Men vi kom hem ungefär halv ett idag i alla fall, så då kände jag att det va lika bra att gå till skolan som började klockan 13.00
Bara att lasta in packningen i en bil, så fick man träffa alla klasskompisar igen!
Stackars gustav, vi dödar honom redan typ, haha
han kommer aldrig klara detta året om vi fortsätter så, kan bero på att alla va sjukt trött också i och för sig ;)

Imorgon börjar jag klockan nio, så jag ska snart sova. Då är det lärakännaövningar för att lära känna dom nya som kommit till klassen
och så ska vi planera lite inför hulesärken, årets höjdpunkt ! ;)
Första veckan är bara kul, sen bangar man ju inte lite lov till efter det, haha
nej men jag ska inte klaga, har haft en bra sommar! :)

Nu ska jag lägga mig i MIN goa säng och börja läsa den tredje twilight boken.
Dom två första var ju verkligen to die for, så jag hoppas på detsamma om denna! :)

Nattinatt! (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0