biblioteket och pluggar?

Jahaja, första ritkigt skoldagen idag då. KUUL! haha
Nej inte så, vi hade tre lektioner varav en var idrott och vi fick två läxor, maaaan dör!
Redan liksom, men nu sitter jag och rebecca i alla fall på biblioteket och pluggar lite medan vi väntar på att Frida ska sluta.
Företagsekonominläxan som innebar att man skulle skriva vad man hade fått för kunskap, instinkt, medvetenhet och förståelse om dagens lektion är redan gjord i alla fall så nu är det bara kvar att plugga på 55 engelskaglosor, woho!
Och dom ska vi ha förhör på på torsdag, om det nu blir förhör, det brukar inet bli det när vi har ann,
Har alltid massa läxor men det blir aldrig något av det typ, haha, men det är med kul! ;)

Helgen var ritkigt lyckad kan man ju säga!
På fredagen var det först förkrök hos natha innan vi åkte in till NRJ in the park, Ja, Natha, Kajsa och Rebecca
Sen drog alla utom Natha vidare till Olivia där det va kräftskiva som gällde. et va ritkigt mysigt faktiskt
Sen sov jag och rebecca där, somnade la efter ett någon gång till eva och adam. ;)

På lördagen blev jah hämtad av mormor och morfar vid tretiden, så fick vi besök av min syssling Jonas och min mammas kusin Lotta. :) det va en mysig liten fika.
Sen gjorde jag mig i ordning och blev hämtad av Janne och Maria för att åka på lagfest med gamla laget
Det va hur kul som helst att träffa alla godingar igen. Det är fan som en familj typ efter alla år tillsammans...
Tillställningen hölls hos Linn oc jag var lekladare, så jag traskade ner till ica och köpta ballonger så va det ballongleken som gällde, haha
Efter många om och men så hämtade pappa mig vid 1 ungefär och så åkte jag hem till tuve.
Jag somnade någon gång vid 4 efter att ha pratat med Jimsan i två timmar ! :) myspys!

Igår då, jag vaknade vid 11 typ och mådde lite lätt illa men det försvann när jag drack lite vatten och fick i mig en tallrik filmjölk
Då tog jag bussen till lundbystrand för att kolla på gamla laget möta ale
Jag fick sitta i secket, mindre kul haha, men det blev i alla fall vinst med 5-2 för tjejerna. :)
Sen blev det hem och dega lite med pontus och hans kompisar, höhö
Och sen käkade jag pizza ( jag ska bli nyttig imorgon)
Och sen gick jag och la mig vid 10-tiden och pratade med Jim två timmar igen! ;) naaajs!

Ikväll ska jag prova kläder på zone
men nu ska jag plugga glosor!

puss och gull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0