back to school

Jaa, skolan är igång, och jag är redan, eller fortfarande kanske, skittrött!
Sov hos rebecca inatt, så jag skulle slippa gå upp så tidigt iaf, haha men ändå..
Det var hulesärken idag, skitkul är det ju, men liiiite gross att jag badade i masstjärn
så jäävla vidrigt va det, sunk!
Och sen så blev jag tvingad att hoppa i igen, och då gick mina legging sönder med!
Vi hade ju iaf lät fulaste temat " högstadie hulebäck ",
alla i klassen skulle vara antingen hiohopare, fjortisar, töntar eller johnnys!
Det va rätt kul, för alla gick in för det mer när dte va lite blandat, men det var nog inte så många som fattade vad vi var
men men, shit the same!
Jag och 7 till tror jag, var fjortisar, men jag och rebecca ägde ju, haha fufaaan vad vidrigt! :D
typ ne burk fondation, en hårsprays-burk, en jäävla massa solpuder och vettifaan!
Heelt rosa kläder (H)

Igår var det bara att planera för hulesärken och typ lärakännaövningar för att lära känna dom nya i klassen
men hallå liksom, hur väl lär man känna någon när man får reda på vad den skulle vara för maträtt om den inte var en människa?
haha så jävla fult!
Sen efter skolan så åkte jag med rebecca in till stan och kikade lite på kläder och så käkade vi och så
mysig dag! :)
Senare på kvällen sen så var det träning, sjuukt otaggad var jag.
Är ju fortfarande trött liksom, och det var jag igår med, haha!
Direkt efter träningen var det alltså att sova hos rebecca då, vi kikade lite på love actually och sånt! :)
Myspys!

Imorgon är det paddla kanot (H) haha
hoppas verkligen att det blir bra väder då så man kan schteeka! ;)
Snart kommer mikael hit, jag får se vad jag har för mig ikväll
kanske skulle träffa axel en lite stund, ocm jag inte deckar innan dess! haha

puss och gull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0